Event marketing stał się w ostatnich latach powszechnie stosowanym sposobem na realizowanie celów biznesowych. Firmy wykorzystują go do docierania do nowych grup odbiorców, promowania marki i skutecznego jej komunikowania. Eventy to doskonała okazja do budowania i umacniania pozytywnego wizerunku. Dla naszych klientów prowadzimy kompleksowe działania. W każdym elemencie dostrzegamy potencjał do nadania wydarzeniu większego rozgłosu. Jesteśmy obecni na każdym etapie realizacji planu i zapewniamy doskonałą organizację eventu, a na zakończenie prezentowana jest ewaluacja przedsięwzięcia.
Eventy są skierowane do potencjalnych klientów, partnerów biznesowych, mediów i pracowników, zarówno w formie stacjonarnej, jak i online. Przewagą marketingu eventowego nad innymi formami komunikacji jest bezpośredni kontakt z klientami i partnerami biznesowymi oraz dodatkowe korzyści dla odbiorców, takie jak rozrywka.
Aby event marketing był skuteczny i przekładał się na wyniki sprzedaży, musi być częścią spójnej strategii komunikacji marki. Organizowane przez nas wydarzenia to nie tylko wielkie konferencje i imprezy, ale także spotkania z partnerami w mniejszym gronie, briefingi czy śniadania prasowe. W ostatnim czasie wiele takich wydarzeń przeniosło się do świata online, gdzie organizujemy webinary, debaty online oraz konferencje na różnych platformach.
Bez wątpienia eventy nadal stanowią najskuteczniejsze narzędzie do kreowania wizerunku marki oraz budowania więzi między firmą a klientami oraz pracownikami. Kluczowe jest jednak wiedzieć, jakich rozwiązań i narzędzi użyć podczas wydarzenia oraz określić, co chcemy osiągnąć. Na podstawie wypracowanej strategii, konkretnych danych i precyzyjnie określonej grupy docelowej, event może zapewnić sukces wizerunkowy marki.
Bez względu na to, czy jest to budowanie wizerunku marki wśród pracowników poprzez wyjazd integracyjny, czy też organizowany event dla przybyłych gości, w pierwszej kolejności należy określić cele i oczekiwania względem wydarzenia. Eventy mogą spełniać różne cele: stanowić skuteczne narzędzie motywacyjne, umożliwiać wyróżnienie pracowników i nagradzanie za osiągnięcia, pełnić funkcję onboardingu, promować markę oraz jej produkty i usługi, przyciągać nowych pracowników, a także stwarzać okazję do nawiązania relacji biznesowych.
Po określeniu potrzeb i celów, kolejnym krokiem jest odpowiedni dobór mediów do promocji wydarzenia. Dostosowujemy do potencjalnych odbiorców, aby zmaksymalizować efekty prowadzonych działań. Wykorzystujemy w tym celu jak najwięcej możliwości dystrybuowania informacji na temat organizowanego wydarzenia. Informacje emitowane są nie tylko w sieci, ale także w tradycyjnych mediach, czy też na ulotkach, billboardach lub reklamach.
Kolejnym krokiem podczas organizowania eventu jest dobór gości specjalnych oraz atrakcji. Staramy się, aby wydarzenie było zorganizowane na najwyższym możliwym poziomie, z uwzględnieniem założonego budżetu na kampanię reklamową. Atrakcje oraz goście specjalni dobierani są nie tylko do charakteru wydarzenia, ale także do grupy docelowej. Dzięki temu event przyciągnie więcej osób i być może nowych potencjalnych partnerów biznesowych.
Ostatnim etapem jest przeprowadzenie eventu. Jesteśmy z naszymi klientami na każdym etapie jego organizacji, jak i podczas samego wydarzenia promocyjnego. Cały czas służymy fachowym doradztwem i pomagamy w tym, aby wyjazd firmowy, czy impreza integracyjna przebiegały zgodnie z zaplanowanym harmonogramem. Po zakończonym wydarzeniu robimy jego podsumowanie.
Zanurz się w naszym świecie, gdzie idee i projekty wypływają na powierzchnię z pełnym potencjałem. Niesie nas doświadczenie, zadrukowane setkami eksperckich publikacji.